Tvingad

Lee tyckte jag skulle skriva om nått, hennes exempel var att jag skulle skriva om damråttor, men liksom vem vill läsa om de? knappast någon tror jag eller har jag fel isåfall rätta mig!
Men men skriver som sagt ändå även fast jag inte har något och skriva om, ja och min dator är trasig fortfarande och hoppas på att få igång den efter novemberlovet men ingen vet vad som kommer hända.
Och som Lee nämnde i tidigare inlägg så är som sagt denna blogg under uppbyggnads stadium så den kanske inte är så kul och läsa eftersom de inte skrivs allt för roliga saker här och så ser den väl inte värst bra ut heller, men men så är de när man startar något nytt men den kommer nog ta form den här med som andra bloggar och hoppas på att folk läser ändå och sedan med vill säga.
Ja nu har jag inte så mycket och säga men ni får ha det så bra ni som läser och ni andra med så klart så syns vi snart igen! MVH Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0