Skönt att slippa skolan 3 veckor

Ett problem mindre iallafall i tre veckor. Känns som jag går på hög varv dygnet runt just nu. Kan inte slappna av varken på skolan eller hemma... Det är som att luften går ur mig när jag är med Daniel att allt bara stannar av under dom timmarna jag är i hans närhet. Vill krypa ner i hans trygga famn och bara få vara Lee
Skolan är bara för mkt just nu men jag måste bita ihop men känns som att jag springer in i samma vägg hela tiden, tar sats springer tar emot och så går det om och om igen.

Ridningen på skolan funkar men ja sitter fast på vissa delar.Det är svårt att få de och lossna när man blivit så nertryckt i ridningen. men bara att bita ihop där med
Red Rolle (Landrover) idag. När jag väl kunde slappna av i ridningen så var det en riktigt fin häst men ja jag vill ALDIRG IGEN rida i ett sånt här blåsväder. Känndes som att man skulle lyfta med vinden  varje gång man red lätt..



Den tryggaste famnen som finns<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0