Detta funkar inte

Har upptäckt att det är flera tjejer som tycker att killar aldrig bryr sig tillräckligt mycket om oss tjejer. Det kan vara allt ifrån att en kille inte ger minst ett gulligt sms dagligen till att han inte ser på en tillräckligt ofta på en eller pratar ....
MEN HALLÅ!!!!! vakna upp nu va ?
Hur ofta skriver vi tjejer gulliga sms eller glor ögonen ur oss på våra pojkvänner ??  Vi kräver allt för mycket såna saker men killarna får inget tillbaka om man ser på vad vi får (detta gäller självklart inte alla). Jag personligen är nog lika dan men jag försöker tänka på det och göra något åt saken.
Och jag vet att Daniel inte bryr sig allt för mycket  och skulle jag bli jobbig så skulle han säga det. Vilket känns skönt
Säger bara det, ändring nu annars kommer nog killar göra revolt snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0