Praktik på HRK

Nu lider denna vecka mot sitt slut och jag börjar snart min andra vecka på HRK

hur ser mina dagar ut då där uppe ?

Fodra hästar
Mockar
Sopar
Fyller spån
Kollar ut rustning
Gör fler hål eller byter ut stigläder/sadelstroppar
Lunchar hästarna

Tar in ridskolans hästar
Tvättar och donar med Haralds sår
Går i genom alla hästar för och se om dom är hela
Borstar alla ponnysar som går med i nybörjar grupperna
Hjälper Mia och Elin på deras lektioner om det behövs
Finns i stallet och hjälper till med ditten och datten

Så här har min vecka sett ut förutom tandläkarbesöket i måndags

Red igen idag också, red Lucky Light, hoppning wiie kul ...not men det gick bra. Duktig häst som styr själv i hoppningen i princip


Imorgon jobba, middag och stallet

Lördag sover jag hos Daniel så ni finner mig där =)



En bild från i sommras på foxy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0