Fixat, fast pank!

Har nu beställt sakerna som jag efterfrågade om igår se ni som läser de behöver inte bry er nå mer för de är redan avklarat som sagt men tack för dom som ville hjälpa till.
Fast nu är jag pank istället men de är sånt man får ta man brukar ju säga "om man ska vara fin får man lida pin" och de finns väl nått i de uttrycket också, så nu väntar man bara på att allt ska komma så man får fortsätta och plåga sig själv. Men har jag tur så kommer dom imorgon och då är de bara och sätta igång då!
Ja idag har de inte hänt så mycket lite skola sen hem vid 12 tiden och nu sitter man här och typ inte gör något, men man kan inte ha kul jämt ju så är livet och de är bara att acceptera de.
Ja vad finns de och säga? inte så myckte vad jag kan komma på just nu men skriver nog nått ikväll så får vi se om de har hänt nått kul då;)
Btw åter igen till töjnings saken så ska jag väl kanske lägga upp bilder på hur de ser ut nu och sen hur resultatet blev, men de blir sen måste få lite bra bilder först;) men ni får ha de så bra ni där ute så hörs vi sen ikväll

MVH Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0