Allt möjligt

Min dator ville inte som jag ville, den har gått och dött så den finns nu mera i datorhimlen. Så nu blire bara till och skaffa pengar till en ny och hoppas på att den kommer leva bättre, men nog pratat om min dator den skiter vi i tycker jag. Ja, vad har jag gjort? jo jag har inte gjort så mycket eller nu ljög jag de har jag visst eftersom lee kom igår och ville vara / sova med mig, ja och vad gjorde vi igår tro? nja de hände väl inte så mycket vi var nere på ica i älandsbro och köpte lite gott till kvällen och sedan blev de film med mys. Ja sen blev de väl inte så mycket blev väl lite mer intimare mys och sedan sova, ja och vad händer idag tro? nja de vet jag inte än vi har för inte så länge sedan vaknat och ätit frukost så så långt har vi iallafall kommit. Just nu sitter jag vid datorn och lee spelar på min iphone och sjunger "I en rosa helikopter" och verkar jätte glad men de är ju tur att hon är glad tycker jag. Ja men nu finns de väl inte så mycket och skriva om för stunden kanske skriver mer sen ikväll om vad som har hänt under dagen. / MVH Daniel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0