Ledig Tisdag

Åh vad härligt det är att få vara ledig från skolan en dag iallafall eller det blir två dagar efter som jag har eget arbete varje fredag :P
Iallafall så ska jag till Birsta och köpa julklappar till folket och kanske hittar jag nått till mig själv vi får se.
Ett STORT minus är att jag har fått nackspärr men men bara bita ihop och se glad ut.. ska nog inte sitta här men finns inte så mycket att göra.. Hoppas farmor är klar i badrummet snart så jag kan få göra mig klar
Vad har ni för tips gällande onda nackar ??

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej,



Ta en tunn halsduk, typ i bomul eller nåt och linda runt halsen så du får värme.

Hoppas du blir bättre. Kram

2010-12-07 @ 15:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0